לייעוץ ראשוני

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים:

תוכן עניינים

משרד עורכי דין בפתח תקווה גרטל גרבר הינו משפרד בוטיק המסייע ללקוחותיו בתהליך הגירושין ובתחום דיני המשפחה.

אנו מתמחים בתחום הגירושין בפתח תקווה והסביבה ובהליכים בבתי המשפט השלום, המחוזי והעליון בעיר. משרדנו ממוקם ברחוב ז'בוטינקי 87, פתח תקווה ובעל ניסוין מעל ל- 20 שנות פעילות בתחום הגירושין ודיני המשפחה. לפני שפונים אל עו"ד גירושין, חשוב מאוד שתהיו שלמים עם ההחלטה. האם ניסיתם לעשות כל שניתן על מנת לשמור על שלום בית והתא המשפחתי, האם גירושין הוא המוצא האחרון בניסיון לשקם את היחסים. עדיין ההחלטתם בכל זאת לפתוח בהליכי גירושין ופרידה, נסו לשוחח עם בן/בת הזוג, על מנת לנסות ולהבין אם יהיה שיתוף פעולה מצידם בפגישה עם עורך דין גירושין.

במידה ושני הצדדים מסכימים לפנות לעורך דין לענייני משפחה המתמחה בגירושין, קיימת אפשרות לפנות להליך גישור או שקיימת האפשרות לפנות אל עורך דין גירושין מומלץ משותף אשר יערוך עבורכם הסכם .

במידה ואין נכונות ו/או שיתוף פעולה של הצד השני, רצוי לפעול במהירות האפשרית, לפנות לצורך יעוץ עורך דין לגירושין בפתח תקווה, אשר תחום מומחיותו הוא גירושין, דיני משפחה ונושאים הנלווים לתחומים אלו לטובת הגשת תביעות מתאימות בבית המשפט לענייני משפחה ו/או בבית הדין הרבני- הכל לפי המקרה הספציפי והרלוונטי.

בזמן שאנו הולכים לייעוץ עם עורך דין גירושין בפתח תקווה חשוב מאוד להיות דיסקרטי, לא לשתף אנשים אשר אינכם סומכים עליהם, לאסוף מסמכים ככל הניתן אודות רכוש / כספים / נכסים של הצד האחר, לא לעורר חשד או ליתן רמז שפניתם אל עו"ד לענייני משפחה, להסתיר פריטים יקרי ערך השייכים לכם, ומסמכים חשובים שלכם.

חשוב ביותר – אל תערבו את הילדים, בשום שלב והיוועצו באיש מקצוע, אשר ינחה אתכם כיצד ומתי לספר לילדים.

נושא זה, בין בני זוג יהודים, הינו בסמכות יחודית של בית הדין הרבני המוסמך, הפוסק בהתאם להלכה היהודית אך כפוף לדיני מדינת ישראל.

המידע המוצג באתר זה הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה יעוץ או חוות דעת משפטית.

שיתוף:

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים: