לייעוץ ראשוני

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים:

תוכן עניינים

דירת מגורים, נכס מקרקעין, הינה מעצם טיבה, נכס יקר ערך, אשר יש להתייחס למכירתו בחרדת קודש של ממש, ולכן חשוב מאד להיוועץ עם עורך דין אשר מתמחה בתחום זה (להלן:"עורך דין מכירת דירה"), בעת מכירת הדירה.

עורך דין מכירת דירה, שלא כמו עו"ד קנית דירה, יבדוק, בין היתר, את היבטי המס אשר נובעים ממכירת הדירה, שכן קיימות הוראות חוק בתחום המיסוי, אשר משתנות באופן שוטף, ורק לאחרונה חל שינוי גדול בכל הקשור לנושא מיסוי מקרקעין ביחס לעסקאות שנחתמות החל מיום 1.1.14 ואילך.

בנוסף, עו"ד מכירת דירה יברר, בין היתר, עם מוכר הדירה האם בבעלותו דירה אחת או יותר (יש לכך השלכות מס), האם קיים היטל השבחה על הנכס (כי נהוג לחייב מוכר בתשלום היטל השבחה החל, אם חל, עד מועד חתימת ההסכם) ועוד.

בנוסף, ידאג העו"ד לביטולם של משכנתאות ו/או שעבודם החלים על הנכס, שללא ביטולם לא ניתן יהיה להשלים את ביצוע המכירה.

עורך דין מכירת דירה

רצוי מאד לקבל יעוץ משפטי מטעם עורך דין מכירת דירה, שהינו עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין והמיסוי. הטעם לכך, הינו כי הינו מודע להוראות החוק השונות והמשתנות הקיימות בתחום סבוך זה, ועשוי למנוע ו/או לפתור בעיות שונות אשר עלולות להתעורר היה ולא יינתן יעוץ שכזה.

בנוסף, עו"ד מכירת דירה, יקפיד במסגרת הסכם מכירת דירה על זכויות מוכר הדירה וילווה אותו משפטית עד לסיום התהליך.

עורך דין ונוטריון מוטי גרטל שהינו מומחה בתחום המקרקעין, הינו בעל ותק רב שנים בעריכת חוזי מכר של דירות והינו מקפיד במסגרת הסכם מכר דירה על זכויות מכר הדירה ומלווה אותו משפטית עד לסיומו של התהליך ולשביעות רצונו.

לסיכום – חשוב מאד לבצע בדיקות מוקדמות ולהיוועץ עם עורך דין מכירת דירה המתמחה בתחום זה. בדרך זאת מוכר דירה מונע מעצמו עוגמת נפש וחלילה בעיות משפטיות מורכבות, שבחלקן עשויות להתגלות רק לאחר החתימה על הסכם מכירת דירה.

ראו גם: מה צריכה להיות עמלת עו"ד מכירת דירה או נכס

המידע המוצג באתר זה הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה יעוץ או חוות דעת משפטית.

שיתוף:

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים: