לייעוץ ראשוני

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים:

תוכן עניינים

גרטל גרבר הינו משרד עורך דין גירושין בפתח תקווה, משרד בוטיק המסייע ללקוחותיו בניהול הליך הגירושין בצורה הנכונה ביותר עבור התא המשפחתי והלקוח. משרדנו מתמחה בתחום הגירושין ובהליכים המשפטיים הכרוכים בהליך זה מעל ל 20 שנה ולכן חשוב לנו לייעץ לכם, ראשית לפני שפונים אל עו"ד גירושין, חשוב מאוד שתהיו שלמים עם ההחלטה. האם ניסיתם לעשות כל שניתן על מנת לשמור על שלום בית והתא המשפחתי, האם גירושין הוא המוצא האחרון בניסיון לשקם את היחסים. עדיין ההחלטתם לפתוח בהליכי גירושין ופרידה, עליך לשאול עצמך: האם ניתן להפירד בדרכי שלום, ללא מלחמות ומבלי לערב עורך דין לענייני משפחה?

נסו לשוחח עם בן/בת הזוג ,על מנת לנסות ולהבין אם יהיה שיתוף פעולה מצידם בפגישה עם עורך דין לגירושין.

במידה ושני הצדדים מסכימים לפנות לעורך דין לענייני משפחה המתמחה בגירושין, קיימת אפשרות לפנות להליך גישור או שקיימת האפשרות לפנות אל עורך דין לגירושין מומלץ משותף אשר יערוך עבורכם הסכם .

חשוב לציין כי קיימת האפשרות לחתום על הסכם הקרוי: הסכם שלום בית – לחלופין גירושין. בהסכם כזה מוסדרים התנאים לתקופה של שלום בית, באם הצדדים מעוניינים לתת סיכוי שכזה ליחסיהם וכן מוסדרים התנאים אשר יחולו, במידה ושלום הבית לא יצלח והצדדים יחליטו להתגרש. הסכם כזה, ייתר את הצורך לפנות בעתיד, במקרה שאם שלום הבית לא יצלח, עורכי דין משפחה, שכן הכל כבר הוסדר במסגרת הסכם שלום הבית.

אפשרויות נישואין בישראל

במידה ואין נכונות ו/או שיתוף פעולה של הצד השני, רצוי לפעול במהירות האפשרית, לפנות לצורך יעוץ אל עו"ד גירושין בפתח תקווה (או בעיר אחרת…) , אשר תחום מומחיותו הוא פרידות וכל הנושאים הנלווים לגירושין ולהגיש תביעות מתאימות בבית המשפט לענייני משפחה ו/או בבית הדין הרבני- הכל לפי המקרה הספציפי והרלוונטי.

בזמן שאנו הולכים לייעוץ עם עורך דין לגירושין חשוב מאוד להיות דיסקרטי, לא לשתף אנשים אשר אינכם סומכים עליהם, לאסוף מסמכים ככל הניתן אודות רכוש/כספים /נכסים של הצד האחר, לא לעורר חשד או ליתן רמז שפניתם אל עו"ד לענייני משפחה, להסתיר פריטים יקרי ערך השייכים לכם, ומסמכים חשובים שלכם.

חשוב ביותר – אל תערבו את הילדים, בשום שלב והיוועצו באיש מקצוע, אשר ינחה אתכם כיצד ומתי לספר לילדים.

נושא זה, בין בני זוג יהודים, הינו בסמכות יחודית של בית הדין הרבני המוסמך, הפוסק בהתאם להלכה היהודית אך כפוף לדיני מדינת ישראל.

בית משפט לעניני משפחה או בית הדין הרבני?

קיימת מחשבה, אשר לא תמיד הינה נכונה, לפיה לאשה רצוי לנקוט בהליכים משפטיים באמצעות עורך דין לגירושין כנגד בעלה או כנגד אבי ילדיה במסגרת בית המשפט לענייני משפחה ואילו על גבר להגיש תביעתו ישירות לבית הדין הרבני ולכרוך בה את כל הנושאים הקשורים לגירושין.

יחד עם זאת, יש לבחון כל מקרה לגופו, ורצוי ביותר שלא לעשות כל צעד נמהר, שכן לעיתים הנזק שייגרם, לא יהיה ניתן לתיקון. לכן מומלץ תמיד להתייעץ עם עו"ד גירושין

בני זוג שלפחות אחד מהם אינו יהודי

אם המדובר בבני זוג שלפחות אחד מהם אינו יהודי, אז עורך דין גירושין יגיש לבית המשפט לעניני משפחה המוסמך תביעת פרידה (הקרויה תביעה להתרת נישואין).

המדובר בתביעת גירושין שלא ניתן לנהלה בבית הדין הרבני.

עורכי דין לענייני משפחה – עילות גירושין

ככלל, במסגרת ניהול תביעות גירושין, על עורכי דין גירושין המייצגים לקוח/ה, להביא ראיות שיוכיחו עילות גירושין.

הסכם גירושין

מהי עילת גירושין?

עילת גירושין הינה עילה שבהתקיימה ניתן יהיה להוכיח תביעת הגירושין והצורך בגירושי הצדדים. המדובר על טענות כגון – מאיס עלי, אשה מורדת, אשה נואפת וכדומה.

עו"ד גירושין יעשה כל מאמץ אפשרי להוכיח תביעת הגירושין אותה מנהל ובמסגרת ההליכים, יציג במסגרת דיון ההוכחות עדים, קלטות, צילומים, מסרונים וכדומה.

בסיומו של ההליך, יקבל עורך דין גירושין פסק דין המחייב את הצדדים בגירושין או ממליץ להם לעשות כן.

כיצד לבחור עורך דין לגירושין מתאים עבורכם?

כשאתם רוצים להתאים לעצמכם עורך דין לענייני גירושין ומשפחה, ראשית, חשוב מאוד לוודא כי עורכי דין גירושין אליהם פניתם לצורך קבלת יעוץ רשומים כחברים בלשכת עורכי הדין והינם בעלי רישיון לעריכת דין בתוקף.
חשוב לוודא כי עורך דין גירושין אשר נבחר על ידיכם, אכן מתמחה בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי בעל נסיון עשיר בייצוג בתיקים מסוג זה.

חשוב מאוד לבחור בעורך דין משפחה (גירושין), אשר את/ה חש/ה כי יש לך תקשורת טובה עימו ואמון, שכן, פעמים לא מעטות, מדובר בתהליך שאינו פשוט ויכול להיות ממושך ויש צורך שתקשורת טובה. צריך לבדוק שבזמן זה עו"ד גירושין אותו בחרת יהיה זמין עבורך למקרים דחופים.

כיצד ניתן לבצע הליך גירושין מהיר?

הליך גירושין לא מוכרח להיגרר על פני תקופה ארוכה. ניתן כיום לבצע הליך גירושין מהיר בעזרתו של עורך דין מתמחה בגירושין. כך, חוסכים עוגמת נפש רבה, המלווה להליך לרוב, מונעים פגיעה מיותרת בילדים ויכולים להתחיל בחיים חדשים, שלאחר הפרידה.

הנה 5 טיפים להליך גירושין מהיר ובעיקר נקי:

1. נכונות והתפשרות – גירושין הוא הליך לא פשוט. מעורבים בו רגשות מורכבים, כעסים, פחדים ולעיתים גם רצונות שאינם ממומשים. הגעה אל ההליך הזה מתוך מקום נקי עד כמה שניתן, מתוך נכונות מלאה לצאת לדרך ולעבור אותה כמה שיותר מהר היא הדרך הנכונה. גם התפשרות נדרשת כאן והידיעה שמושלם הוא משהו שקשה להגיע אליו. סביר ששביעות רצון מלאה לא תהיה. אפשר לשאוף לה אך בפועל יהיה קשה ליישמה. ולכן, התפשרות יכולה לעזור במקרה זה ולקדם משמעותית את הליך הגירושין במקום שייגרר על פני חודשים ארוכים.

2. הקשבה לצד השני – הקשבה היא כלי חשוב ומרכזי בכל התדיינות. חשוב מאד להקשיב לצד השני ולהבין אותו גם בין השורות. פעמים רבות, ובייחוד לאחר שמחליטים על גירושין, קשה מאד להקשיב לצד השני ומרוכזים בפחדים ובכעסים. כדאי לנסות ולנטרל זאת כמה שניתן ולהקשיב גם לצד שממנו מתגרשים. הקשבה כזו יכולה להעלות פתרונות נוספים שיהיו מקובלים על שני הצדדים.

3. כנות היא מילת המפתח – כנות גם היא יכולה לעזור. משבר זוגי קורה פעמים רבות בשל חוסר כנות. משהוחלט על הליך של גירושין, ולו כדי לזרז אותו, כדאי ואף חשוב מאד להיות כנים עם כל הצדדים המעורבים בכך. הן עם הצד השני, שממנו מתגרשים, הן עם הילדים (בהתאם לגילם כמובן), הן עם הסביבה עצמה והן עם כל מי שקרובים אליו.

4. הסכמה מלאה על הסכם הגירושין – הסכם הגירושין הוא זה שיכתיב את התקדמותו, את סופו וגם את התקופה החדשה שתבוא מיד לאחריו. מומלץ מאד לגבש הסכם המקובל כל הצדדים, הסכם השומר על הזכויות המלאות של שני בני הזוג ושל הילדים. הסכמים דרקוניים יכולים להפוך את ההליך למסובך הרבה יותר, הליך שבסופו של דבר, הנפגעים העיקריים בו הם הילדים.

5. פנייה לכתובת המתאימה וסיוע של גורם מומחה ומקצועי – זהו אולי הטיפ החשוב מכל. סיוע של עורכי דין גירושין מיומן ומקצועי בהחלט יכול לזרז את ההליך ולאפשר לשני בני הזוג לסיים אותו כמה שיותר מהר מבלי לפגוע בילדים. משרד עו"ד גירושין הוא הכתובת הנכונה להיעזר בשירותיה. כתובת שתוכל לספק את המענה המשפטי המתאים ואת ההבנה הנדרשת המסייעת בקידומו של ההליך. למחפשים עורך דין גירושין מומלץ, כדאי מאד לפנות לחברים או לבני משפחה קרובים שנעזרו בשירותיו ולבקש לשמוע חוות דעת על השירות שניתן להם על ידו.

ראו גם: משמורת משותפת

המידע המוצג באתר זה הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה יעוץ או חוות דעת משפטית.

שיתוף:

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים: