גירושין בהריון: תהליך גירושין במהלך היריון

לייעוץ ראשוני

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים:

תוכן עניינים

גירושין הינם בין החוויות הפחות נעימות בחיים. אין ספק כי הגירושין הינם חוויה מטלטלת, המערערת את הגבולות הברורים של מערכת היחסים האישית עם הסביבה הקרובה ועם העולם בכלל. לעתים קרובות, גירושין בהריון יוצרים גם חוויה מערערת בין אדם לעצמו. המעבר של גירושין בהריון צריך להיות מלווה באנשי מקצוע על מנת להימנע מפגיעות הדדיות מיותרות.

מחד תקופת הריון טומנת בחובה לא מעט שינויים פיזיולוגיים ונפשיים ומאידך – תהליך הגירושין גורר עמו לא מעט קשיים רגשיים מטלטלים.

כוחות נפשיים לקראת התהליך

מעבר של תהליך גירושין מצריך לא מעט כוחות נפשיים. במיוחד כאשר זה מתרחש תוך כדי הריון בכל שלב שהוא. קשיים במהלך ההריון אינם מוסיפים אף הם לחוויה המשותפת. חשוב לוודא כי אכן שני ההורים מרגישים שותפים להריון, אולם בפועל זה לא תמיד קורה. לא תמיד האב מרגיש חלק מההריון ולא תמיד האם מרגישה שהיא מקבלת את התמיכה הראויה. את תהליך הגירושין יש לעבור כאשר עורך דין גירושין מלווה את התהליך כולו ונותן את התמיכה הראויה הן מבחינה משפטית והן מבחינה נפשית.

כוחו של עורך דין

על ידי שכירת שירותיו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את התהליך בצורה הבטוחה והנכונה ביותר לשני הצדדים. כמובן, יש להיעזר בשירותיו של עו"ד גירושין בהתאם לצרכים המיוחדים של כל אחד מהצדדים ועל מנת לדאוג לקיום האינטרסים של כל אחד מהצדדים. אין ספק כי מדובר בצעד אחד קדימה מבחינת בני הזוג, שכן תודות לליוויו המקצועי של עורך דין גירושין ניתן לערוך הסכם גירושין במהלך ההיריון ולהימנע מהליכים משפטיים אינסופיים. ויודגש כי ייתכן ובהעדר הסכמה, לביצוע בדיקות חשובות במהלך ההריון ולצורך עניינים משפטיים אחרים הנדרשים בהקשר לעובר, במהלך ההריון, יהיה על האם, להגיש תביעה לאפוטרופסות על העובר.

בחירת עו"ד גירושין מחייבת תשומת לב מלאה לניסיון של איש המקצוע בתחום. מקצועיותו של עו"ד גירושין הינה בעלת השפעה משמעותית על אופי הגירושין ועל הצלחת התהליך כולו כאשר שני הצדדים יוצאים מרוצים ולא מתוסכלים. רצוי להימנע מגירושין במהלך הריון אולם זוגות שכבר החליטו על התחלת התהליך – רצוי שלא יישארו לבד במהלכו. אין ספק כי מדובר בחוויה מטלטלת ביותר ולכן ליוויו של עו"ד גירושין הינה פעולה הכרחית לשמירה על הביטחון הרגשי של כל אחד מהצדדים בתהליך מטלטל זה.

עו"ד איריס גרבר

עורכת דין ונוטריון, איריס גרבר, הינה עורכת דין מומחית בתחום דיני המשפחה, על כל תחומיו השונים, בעלת תואר ראשון בכלכלה וקרימינולוגיה B.A ובעלת תואר ראשון במשפטים LL.B מטעם אוניברסיטת בר אילן, חברה בלשכת עורכי הדין ובעלת רישיון עריכת דין משנת 1996.

המידע המוצג באתר זה הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה יעוץ או חוות דעת משפטית.

שיתוף:

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים: