כיצד לבחור עורך דין גירושין?

לייעוץ ראשוני

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים:

תוכן עניינים

עומדים לפני הליך של גירושין ומחפשים כתובת מקצועית, מנוסה ומיומנת שתוכל לסייע לכם לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו? חשוב לכם לשמור ולהגן על מלוא זכויותיכם ועל זכויות הילדים שלכם ולהימנע מתקלות וחוסר נעימויות? אם כן, עורך דין גירושין או עורך דין דיני משפחה הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. ישנם כיום לא מעט עורכי דין גירושין המציעים את שירותיהם במקרים של תביעת מזונות, משמורת ילדים ועוד.

בחירת עורך דין גירושין

איך מוצאים עורך דין גירושין בפתח תקווה? אילו נקודות חשוב לבדוק לפני שנעזרים בשירותיו?

1. כמה שנים הוא עוסק בתחום – אם אתם מחפשים עורך דין גירושין, חשוב מאד שתבדקו מהו ניסיונו בתחום. מקרים של גירושין הם מקרים מורכבים מאד לא אחת והם מעלים סוגיות משפטיות מסוגים שונים. הניסיון הוא הכרחי ורק עורך דין דיני משפחה שעוסק לא מעט בתחום יידע כיצד להתמודד עם האתגר הכרוך בכך.

2. ההתמחות שלו – כאשר מחפשים עורכי דין גירושין יש לוודא כי עורך הדין שאליו פונים אכן מתמחה בדיני משפחה ולא בתחומים אחרים. בשל מורכבות העניין, כאמור, התמחות ספציפית בתחום זה תעזור לעורך הדין הנבחר לייצג את לקוחותיו בצורה הטובה ביותר ולשמור על מלוא זכויותיהם.

3. כימיה ואמפתיה – זקוקים לשירותיו של עורך דין גירושין בפתח תקווה? מומלץ לכם לפגוש אותו פגישה ראשונה ולא מחייבת כדי לבחון את מידת הכימיה הנוצרת ביניכם וגם את מידת האמפתיה שהוא מפגין כלפיכם. הליך גירושין מעלה לא מעט רגישויות לאורך הדרך ורק עורך דין אמפתי יוכל לעמוד לצדו של הלקוח שאותו הוא מייצג ולסייע לו לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו.

4. עלויות – שירותיו של עורך דין דיני משפחה מוצעים כיום בטווח מחירים רחב. עלות השירות נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים, שמומלץ לדעת ולהכיר אותם מראש. כאשר מחפשים עורכי דיו גירושין כדאי לבדוק מבעוד מועד כמה צפוי לעלות השירות המוצע על ידי עורך הדין הנבחר, כיצד מתבצע התשלום (בתחילת, באמצע או בסוף ההליך) ומה כוללת העלות הסופית. מעבר לכך, כדאי לדעת שלרוב ניתן להתמקח על העלות, אולם במקרים אלה כדי לדעת מהי העלות הריאלית ולא להגיע למחירים שאינם רלוונטיים לתחום זה.

5. המלצות של לקוחות קודמים – למתלבטים מומלץ לפנות ללקוחותיו של עורך הדין ולבקש לשמוע מהם חוות דעת על השירות שניתן להם על ידו. האם היו מרוצים מהליווי המקצועי שהעניק להם לאורך כל הדרך וגם מתוצאות ההליך עצמו. במקביל, מומלץ גם להיעזר בפורומים שונים וברשתות החברתיות כדי לאסוף נתונים.

לסיכום

ישנם כאמור לא מעט עורכי דין גירושין המציעים את שירותיהם, אולם לא כל עורך דין גירושין בפתח תקווה בהכרח יתאים לכם. אספו מידע רלוונטי עליו ודאגו גם לפנות ללקוחותיו הקודמים כדי לשמוע חוות דעת.

עו"ד איריס גרבר

עורכת דין ונוטריון, איריס גרבר, הינה עורכת דין מומחית בתחום דיני המשפחה, על כל תחומיו השונים, בעלת תואר ראשון בכלכלה וקרימינולוגיה B.A ובעלת תואר ראשון במשפטים LL.B מטעם אוניברסיטת בר אילן, חברה בלשכת עורכי הדין ובעלת רישיון עריכת דין משנת 1996.

המידע המוצג באתר זה הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה יעוץ או חוות דעת משפטית.

שיתוף:

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים: