מפרקים את החבילה הזוגית בלחיצת יד

לייעוץ ראשוני

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים:

תוכן עניינים

חלום האהבה לא תמיד מסתיים כפי שהובטח אחד לשנייה במעמד החופה. למרות השבועה לעמוד זו לצד זה, והכוונות הטהורות להיות ביחד באש ובמים – לעתים מגיעים זוגות רבים לנקודת אין מוצא, כאשר המוצא היחיד הוא ללחוץ יד ולהיפרד לשלום, איש איש לדרכו. לצד הזוגות שנפרדים בהיותם ללא ילדים משותפים, וכך הפרידה עבורם מעט יותר קלה, ישנם הזוגות שהספיקו להביא ילדים מתוקים לעולם. כעת, על מנת להכריע ביחס למשמורת, הסדרי הראיה והמזונות, נדרשים להסתייע בעורך דין לטובת הגעה אל העמק השווה.

גם בעת שנפרדים – עושים זאת יפה

פרידה, מכל סוג שלא יהיה, אינה נעימה. מדובר לרוב על חתימת פרק משותף המסתיים באקורד צורם, מה שיכול להביא המון פעמים לאגו, למשחקי כוח ולהתנהלות בדרך שאינה הרמונית או אידיאלית בשום אופן. לא מעטים הזוגות שבוחרים לפנות אל עורכי דין, על מנת לנסות להגיע אל העמק השווה, לאחר שהם לא הצליחו לעשות זאת לבדם. לשמחת הזוגות שהגיעו אל נקודת אין המוצא, ישנם עורכי דין שתחום ההתמחות שלהם הוא דיני המשפחה וגירושין, כך שהם יכולים לקבל מענה מלא וראוי לקונפליקט הסבוך בו הם נמצאים.

עורך דין לענייני משפחה

המטרה: לשמור על טובת הילדים

כאמור, בעת שמדובר על זוגות שהחליטו להתגרש ואין ברשותם ילדים, הפרידה לרוב בהרבה יותר קלה, ולרוב מסתיימת בלחיצת יד, או הסדר פשוט למדי ביחס לרכוש שהם צברו ביחד. בעת שישנם ילדים בתמונה – התמונה משתנה לחלוטין. חשוב לזכור בכל שלב ובכל דרך לפתירת הקונפליקט בה בחרתם ללכת, כי הילדים הם לפני הכל, וחשוב לשים את המלחמות האישיות בצד. בעת שאתם נלחמים אחד בשנייה, לא אחת זכויות הילדים נפגעות. לכן, שימו אל מול עייניכם את טובת הילדים בכל רגע ובכל שלב לאורך הליך הגירושין.

דרך נוספת להיפרד – גישור

דרך אחת להיפרד היא דרך עולם המשפט בעת שכל אחד שוכר לעצמו עורך דין. חשוב שתדעו שישנן עוד פתרונות מלבד עולם עריכת הדין המאפשר לכם לחתום את פרק הנישואין שלכם בצורה יפה ומכובדת. ההחלטה היא שלכם, ולכל אחת מהאפשרויות היתרונות שלה.

כיום ישנם לא מעט אנשים, כולל עורכי דין, הפונים אל קורס גישור משפחה וגירושין בקבוצת גבים. למרות שהמגשר אינו חייב להיות עורך דין, עדיין ישנם לא מעט עורכי דין שבוחרים לפנות גם אל נתיב זה על מנת ללמוד כלים נוספים ליישוב הסכסוכים השונים. בעת שמדובר על גישור, אתם יושבים אל מול אדם ניטרלי, שמנסה להגיע איתכם אל העמק השווה מבלי להגיע אל כותלי בית המשפט.

לא מעטים אלו הפונים אל עולם הגישור, שבו יישוב הקונפליקט מתקיים בפורמט של שיח, ולא של משפט, ולעתים גם מסתיים מהר יותר מההליך המשפטי שכן בהליך שכזה הינכם תלויים אחד בשנייה ולא במערכת שלמה. כל דרך שתבחרו – תהיה הדרך שלכם והדרך הטובה עבורכם. הפכו אותה לדרך המלך, לטובת התחלה חדשה עבורכם.

עו"ד איריס גרבר

עורכת דין ונוטריון, איריס גרבר, הינה עורכת דין מומחית בתחום דיני המשפחה, על כל תחומיו השונים, בעלת תואר ראשון בכלכלה וקרימינולוגיה B.A ובעלת תואר ראשון במשפטים LL.B מטעם אוניברסיטת בר אילן, חברה בלשכת עורכי הדין ובעלת רישיון עריכת דין משנת 1996.

המידע המוצג באתר זה הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה יעוץ או חוות דעת משפטית.

שיתוף:

התקשרו 03-922-8352 או השאירו פרטים: